تانک روسی به مسکو دیپورت شد | اتفاق عجیب در فرودگاه رومانی

رییس فدراسیون کشتی روسیه از بی ثمر بودن مذاکرات با مسئولان رومانی خبر داد و گفت: عبدالرشید سعدالله‌یف به مسکو باز می‌گردد و غایب بزرگ روسیه در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی اروپا خواهد بود.
تانک روسی به مسکو دیپورت شد | اتفاق عجیب در فرودگاه رومانی
کد خبر : ۵۷۴۰۱

علی رغم اینکه دولت رومانی برای عبدالرشید سعدالله‌یف کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد روسیه و دارنده ۷ طلای جهان و المپیک ویزای ورود به این کشور برای حضور در رقابت‌های قهرمانی اروپا را صادر کرده بود، اما در زمان ورود تیم ملی روسیه به خاک این کشور از ورود سعدالله‌یف به رومانی ممانعت شد.

میخاییل مامیاشویلی رییس فدراسیون کشتی روسیه درباره این اتفاق گفت: با مسئولان برگزاری مسابقات تماس گرفتیم و خواستار حل این مشکل شدیم، اما آن‌ها قدرتی برای حل این اقدام دولت رومانی نداشتند. نکته عجیب اینجاست که سعدالله‌یف پیش از پرواز به سمت بخارست به اسپانیا رفت و در آنجا هیچ سوال یا ممانعتی وجود نداشت.

وی افزود: ما بیش از ۲ ساعت و نیم برای حل این مشکل در فرودگاه بخارست زمان صرف کردیم و رایزنی داشتیم، اما در نهایت به نتیجه نرسید و سعدالله‌یف به روسیه باز می‌گردد. سایر نفرات ما که روادید گرفته بودند مشکلی برای ورود به بخارست نداشتند.

رییس فدراسیون کشتی روسیه تصریح کرد: این یک اتفاق عجیب بود چرا که مسئولان سیاسی رومانی پیش از این تاکید کرده بودند مشکلی برای صدور ویزا و ورود به خاک این کشور برای تیم روسیه وجود ندارد، اما به برخی نفرات ما ویزا ندادند و حالا نیز به سعدالله‌یف که ویزا دریافت کرده بود اجازه ورود به خاک رومانی و حضور در مسابقات قهرمانی اروپا داده نشد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر